Jag behöver sova 24 timmar

Åtminstone 12 iaf. Fy fan i helvete vad jag är trött.
Och med tanke på den rådande tröttheten så kan man tycka att jag bode sova, och det ska jag.. Snart.

Imorgon är det onsdag. Sätän vad den här veckan går långsamt. Jag håller tummarna för att det är söndag imorgon.
För en gångs skull söndag också. Men det skulle innebära min sista dag på jobbet och att jag skulle få vara lite ledig sen. Jag blir deprimerad av att jobba när det är sånt här töntigt finväder ute.

Mina skavsår från i lördags vägrar läka också. Dom bara varar och blöder. Det är kind of äckligt.
Inte kan jag ha vanliga skor heller. Jag bor i flipflops nu. Jag hoppas att det läkt tills det börjar regna..
Med tanke på skovalet då.

Annars flyter det på. Inne på sista jobbveckan som sagt och känner mig ganska oladdad inför sthlm som jag åker till nästa fredag.
En vecka i huvudstaden utan pengar. Kul?
En vecka i huvudstaden med en mamma utan pengar. Kul?
Nej, inte så det ilar i tandköttet iaf.

Men nångång efter 27e blir det nog en tripp ner dit igen för att spendera lönen.
Jag är i stort behov av kläder. Jättestort behov.

Nä suckers, nu ska jag faktiskt gå och sova i 6 timmar. Wihoo.


Det man inte kommer ihåg - har man INTE gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0