Jag är duktig på att blogga

Eller nåt.
Jag har aldrig tid.
Jag är en upptagen människa.
Upptagen med mina oldies på Lyckbacken.
Upptagen med att sova.

Gjorde dock ett litet break i mina upptagen-människa-som-inte-har-tid-att-leva-fasoner och gjorde ett besök på bockarna i onsdags med Emelie och Anna för att trycka en pubmacka.
Det var gott.
Sen följde jag med hem till Anna för att svulla pocorn, morotskaka och leka med hennes kattungar.
Dom var lite galna och försökte dränka sig i vattentillbringaren.
Jag och Anna var mest tjocka och svullade och slötittade på lågbudget-tv och pratade skit.
Var trevligt att få lite kontakt med omvärlden för en gångs skull.

Igår var jag ledig, idag är jag ledig och imorgon är jag ledig. Wihooo.
Gårdagen spenderade jag i stan med Bj, i stugan och åt mat med mina kusiner och avslutade dagen med att umgås med Stieg Larsson. Eller ja, en av böckerna han sktivit.
Jag har liksom inte ens haft tid att läsa dom senaste veckorna. Skandal.

Ikväll var det tänkt att det skulle bli utgång, men det ser riktigt mörkt ut på den fronten.
Men det finns fortfarande hopp, och jag bara väntar på klartecken från kompanjonen Anna Svedberg :)

För övrigt känner jag mig blek och ganska slummig idag.
Men det känns som jag bjuder på den.. Bara jag hemma ändå.
Tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0