Gah

Idag har jag varit på upprop på cul. Jag känner mig väldigt vuxen som tagit tag i mitt liv och ska läsa en kurs!
Dock förlorade jag typ 500kr på att gå på det där jävla uppropet eftersom dom ringde från jobbet igår och ville att jag skulle ha jobbat idag. Suuuug.

Fick även lön idag. Det var kul till jag insåg allt jag kommer måsta betala med den.
Mamma ska ha en jääävla massa pengar, jag behöver linser snart osv osv.
Känns som jag får skita i mina planerade klädinköp.Suuuuug igen.

Imorgon tänker jag sova länge och tycka synd om mig själv.
På onsdag ska jag på cul och få inloggning så dom kan skicka uppgifter till mig eftersom jag ska läsa på distans.
På torsdag ska jag sova länge och tycka synd om mig själv.
På fredag - se ovan
På lördag - se ovan
På söndag - se ovan
Om dom inte motförmodan skulle ringa från jobbet och säga åt mig att komma och jobba.
Fast jag slår vad att dom ringer och vill att jag ska komma på onsdag bara för att jag inte kan då.

Det känns som allt jobbar emot mig nu. Det gillas inte.
Nä fy fan. Nu ska jag lägga mig under täcket och sura.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0