Gah, det här suger ju..

I onsdags vaknade jag - sjuk. Så fruktansvärt ont i halsen, kunde inte svälja eller knappt prata.
Jag ringde och sjukanmälde mig.
Igår var min enda lediga dag på hela veckan - jag spenderade den på att vara sjuk och på att försöka bli frisk.
Jag lyckades sådär kan man väl säga.
Har inte riktigt mått kalas hela dagen idag, trodde jag skulle avlida på förmiddagen på jobbet..
Orkade inte göra nånting utan att börja kallsvettas och bli yr.
Men jag var viking och dammsög + torkade golven på hela avdelningen.
Somnade på soffan i personalrummet på lunchen. Vaknade och var om möjligt tröttare än när jag la mig.
Sen åt vi tårta för den var en dam på avdelningen som fyllde 90 och bjöd.
Och nångång därefter piggade jag på mig och blev ganska mycket människa igen.
Det var liksom en rejäl klick grädde som behövdes.

Fast när jag cyklade hem igen mådde jag sämre.. Och nu har jag legat på soffan sen jag kom hem från jobbet.
Förutom när jag duschade och lagade mat.
Sov mellan 18 och 21, vaknade med överraskningen att jag nu även är täppt i näsan!
Kul för mig.. Sug av mig långsamt.. Död åt världen.

Det är fruktansvärt opepp att jag jobbar hela helgen, inte kan gå ut, inte kan åka på cityfesten och att jag är sjuk också.
Vilken jävla skithelg.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Frida

hej gay, jag har 5 kr kvar pa min telefon sa jag kan inte riktigt svara for stunden. bara sa du vet ar nog jag minst lika sjuk, jag har inte haft nan rost typ pa nagra dar nu och inatt lag jag och hostade konstant och kunde inte sova. kunde nog inte dom andra heller.. sen nar jag klev upp sag jag att ena ogat hade svullnat och jag sag ut som ett freak och da gav jag upp och gick och la mig igen. sa idag fick jag ett streck pa mitt prov :)
i ovrigt har det val inte hant sa mkt spannnade, laget ar val ungefar detsamma, jag ar lite smadepp da och da men forsoker lata bli. blev mer depp nar dom meddelade idag att vi inte ska fa dricka sista helgen, javla horor. da skulle vi plugga tydligen. men jag vill fan inte aka hem, glah(det ska vara prickar dar). puss pch gos och sant<3

2007-08-13 @ 19:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0