Festhest

Mycket trevlig kväll igår.. Eller så var jag för onykter för att märka att det var tråkigt.

Började hos Foppa. Endast jag och Foppa. Vi satt i en varsin fåtölj, drack cider/öl och kollade på Scary Movie 4.
Efter en stund anslöt Svedberg och Beata.
Och sen var det slut på anslutande folk.. Förns Maria och Alex kom då..
Men då hade vi både hunnit leka något form av ostrukturerat ölspel och börjat kommit in på leken "Jag har aldrig" som så många gånger förr.
Jag har ingen aning vad vi sa eller vem som hade gjort vad.. Kanske därför man leker den efter några cider - ingen kommer ändå ihåg det dagen efter. Varken vad man själv eller andra sagt.

Runt halv 12 skulle vi ner på stan. Vet inte riktigt hur vi lyckades men jag tror vi var nere förns halv 1..
Snabb som en tax.

Jag, Beata och Anna gick på August och hoppade runt som små gummibollar.
Det kostade 100 att gå in. Jag hade 90 kr. Jag fick rabatt och var mycket nöjd med min affärsförmåga.
Efter bandet sluitat spela så försvann Anna, och jag och Beata hoppade vidare på varsitt håll..
Mer eller mindre lyckat. Beatas hoppande var nog lyckat hela kvällen, mitt var lite mer mindre lyckat bitvis.

Kvällen avslutades med en korv. Dock hade dom slut på räksallad och jag blev sur och försökte mig på någon sorts förhandling om rabatt eftersom jag lyckats så bra med mina affärer tidigare under kvällen..
Det gick dock dåligt eftersom man hade behövt betalat extra för räksalladen, och eftersom det inte fanns någon så behövde jag ju bara betala för korven.
Ologiskt tyckte jag, logiskt tyckte korvgubben och krävde mig på 15kr.

Måste även få passa på att citera min kumpan Beata som ibland lyckas vara riktigt rolig;
Jag (under leken "jag har aldrig") : Jag har aldrig sugit av någon?
Beata : Nej, det har faktiskt inte jag. Verkar inte det lite äckligt?
- Kort tystnad - 
Beata :
Eller vänta.. Det har jag ju visst gjort! 

Det är bra att hon har koll på vad hon gjort och inte. Vad sägs som att föra minnesanteckningar, Beata?

Och eftersom vi ändå är inne på roliga saker Beata sagt så bjuder jag på denna också;
Helena : Beata, vad säger du egentligen om det kommer in en jättetjock människa på donken och beställer?
Beata : Vill du ha plusmeny?

Nä, nu ska jag sluta vara så sunkig och gå och duscha istället.
Och sätta i linserna så jag slutar vara blind också.

Eventuella stavfel i texten beror alltså på detta.
Eventuella fel om gårdagen beror på att jag var full.

Hejs


Kommentarer
Postat av: anna

beataaa e en snusk! Hon har säkert gjort en massa massa snusk på fyllan som hon glömt. hon är säkert värsta hora eller vad tror du!
(hihi)

2007-08-26 @ 17:16:13
URL: http://annacatharina88.blogspot.com
Postat av: beata

Det där var inte det minsta rolig fjant-anna! Dumma hest.

2007-08-26 @ 19:50:20
Postat av: Alex

beata är skön. annas och hennes sms också. men nu vet ajg beatas snuskiga detaljer från helgen. nu får du dela med dig också, benice!

2007-08-28 @ 00:25:44
URL: http://alexjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0