Dag 7 - Stockholm

Jag tror jag har sovit för mycket den senaste veckan.
Jag visste inte att det gick, men tydligen.
Symtomen visar sig genom att jag är tröttare än någonsin, även om jag sovit 11-12 timmar per natt.
Sjukt störande.

Idag har jag köpt foundation. Provade en ny sort som A.J. rekomenderade.
Får hoppas att det blir lika bra när den kletas på i ansiktet som på handen.
HIttade även en Khol-penna som jag letat hemma utan lyckat resultat.
Kostade bara 69kr också. Hipp hooorrrraaa.  

Borde verkligen gå en sväng till solariumet nu, men för tillfället känns det väldigt motbjudande att ens resa sig.
Jag har inte solat på typ 2 veckor och har tappat all färg och ligger nästan på minus på färgskalan nu.
Nä, fy fan, jag måste.

Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0