Dag 3 - Stockholm

Det går bra med självdiciplinen.
Jag hade besämt mig med hjälp av den mycket bra krönikan i senaste solo-nummret.
"Killar som inte hör av sig  är inte intressanta"
Jag hade bestämt mig för att inte svara om det nu mot för modan skulle dyka upp nåt sms i min inkorg.
Har det inte dugit på flera dagar så behöver det inte göra det nu heller var min inställning.
Pip pip.. Läste.. La i från mig mobilen.. Tittade på mobilen..
..Ska..Inte..svara.. Ska..inte..svara..
Efter ungefär 15 sekunder svarade jag.

Idag har vi sprungit runt på stan igen. Fast vi sprang inte.
Jag såg en fin tröja jag ville ha. Den kostade 98kr. Jag hade inte råd. Jag kände mig mobbad.
Jag behöver ett par jeans.

Jag såg Marie Serneholt i Gallerian. Om hon fortfarande är brunett. Annars såg jag inte henne.

Kommentarer
Postat av: Alex

vilket underbart litet inlägg :D känner igen så mycket i det där

2007-08-24 @ 23:30:57
URL: http://alexjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0