Dag 2 - Stockholm

Jag och mamma har lekt död hela dagen i princip,
Det mest ansträngande vi gjort var nog när vi åkte ner på stan och köpte nässpray till mig.
I övrigt har vi legat på soffan och sälat. Mamma har läst och jag har lekt med datorn.
Kollade även på Shrek för den gick i repris sen i fredags.
Vi kom fram till att mamma och åsnan i filmen är fruktansvärt lika varandra.
Lite komiskt, men så sant.

Sprang även på två t-shirtar på H&M. Först hade jag en jäklarns massa tröjor hängandes över armen, men när min rosa bubbla sprack och jag kom fram till att jag inte alls hade råd med allt jag packat på mig så bantade jag ner klädhögen. Duktig idiot.

Nu börjar första programmet på min tv-kväll.
Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0