Dag 1 - Stockholm

En dag har spenderats i huvudstaden och alla mina pengar är nästan slut.
Iofs hade jag inte så mycket mer mig att handla för eftersom jag är en fattig plutt ända fram till 27e.
Sen blir jag en rik plutt.
Jaja, för att återgå till shoppingen.
Jag har införskaffat ;
Bh - på H&M. Vit i spets. Jag behövde en sån. Min vita bh har kollapsat.
En hood på Zara -  I alla färger som finns typ. Expitien sa "Men vilken glad tröja" när jag betalade.
Solglasögon - Stora, ordentliga saker som jag slipper sminka mig när jag har på mig. Fet rea.. Dagens kap.
T-shirt. Vit, med tryck från bikbok. Jag hade rabatt från VR, så jag fick 20% billigare. Prapra.

Har ätit kräftor ikväll. Det var gott. Jag blev mätt.
Imorgon åker syster till kreta så jag och lag Irre blir här själva.
Åker hem på lördag och då väntas utgång tror jag.
Vore niiice.


Thanks for the memories - even though they weren't so great.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0