Bakiiiissöndag

Det blev utgång igår och det blev en trevlig utgång dessutom..
Var först hos Foppa och sen var vi på August.
Avslutade kvällen med att få en okänd kille att köpa korv till mig.
Jag sa att jag hade magkatarr och måsta äta.. Då bjöd han.
Beata fick också en korv utan att behöva ha magkatarr.

När jag kom hem kände jag mig kärleksfull och ville mysa med Fimpen.
Han tyckte det var mysigt ända tills jag somnade halvt liggandes i hans korg på hans kudde.
Då satte han sig upp och putta på mitt huvud och tyckte nog det var dags för mig att lägga mig i min egen säng.
Så jag gjorde det.
Sen vaknade jag vid 9.30 men klev inte upp förns 10.30.

Tror att jobbet hade ringt typ 5 imorse också, bara dom som ringer från skyddat nummer till mig på konstiga tider.
Jag svarade inte. Dom ringde vid 9 också tror jag, men då vägrade jag kliva upp för att prata i telefon.
Sen har dom inte ringt mer.
Jag hade ändå inte pallat att jobba idag.
Känner mig lite ur funktion så att säga.

Tror jag ska ta mig en cykeltur till konsum nu och köpa mackisar så jag kan göra makaroner och tomatsås.
Det är typ gott.
På lite Italien-vis sådär.
Tror även att jag ska införskaffa mig cola, chips och dip.
Jag känner att det behövs en dag som denna.

Nä men tjarå?


image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0