sunday always comes too late

imorgon ska jag börja mitt nya liv. först tänkte jag lchf-a ett tag, definitivt inte för att gå ner i vikt utan för att rensa kroppen på socker. men har efter lite funderingar kommit fram till att det verkar för avancerat, krångligt, jobbigt, tankekrävande och ja.. gaah. så summa sumarum har jag ingen aning alls om vad det kommer innebära att börja ett nytt liv, så det får bli en överaskning.

blöder näsblod gör jag också. hela jävla tiden. det kan vara min kropps sätt att sänka hb't lite eftersom jag uppmätte hela 143 i torsdags när en klasskompis fick ta prov på mig. inte illa med tanke på att mitt tidigare rekord låg på 126. nästan så man kan börja fundera på att bli blodgivare och samla på sig lite presenter.

imorgon är jag leeedig och därför ska jag göra spännande saker som att tvätta handdukar och lakan, städa lite, byta gardiner. (har väntat tillräckligt på att dom ska byta sig själva nu, vilket uppenbarligen inte verkar hända). och sola eftersom jag inte orkade det idag.


avslutningsvis har jag en hälsning till min mami.
jag vill ha den här i födelsedagspresent!!!

strl 36 på överdelen och 34 på underdelen.
från H&M.
tack på förhand.



nu ska jag äta lite mer chips eftersom jag inte vet om man får det i mitt nya liv. så det är bäst att trycka lite extra för säkerhetsskull liksom. dessutom springer ju noomi rapace runt på tvn och är cool så jag har trevlig kvällsunderhållning i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0