sunday always comes too late, part 2

för en stund sedan fick jag en allergisk reaktion. vardagsspänning när det är som bäst. jag hade pressat vitlök och en bit av skalet fastnade tydligen på knogen och nedre delen av fingret. jag märkte inget förän det började svida så in i och fingret hade svällt upp till en liten röd boll. hur normalt är nu detta undrar jag?
det är inte rött längre men svullet och eftersom knogen är kind of drabbad så gör det ont att böja och räta på fingret. det är riktigt underhållande att umgås med mig själv faktiskt, varje dag är en överraskning.

förutom att upptäcka nya allergireaktioner så kollar jag på hockey. jag har hittills lärt mig att man kan ge målvakten en såkallad dusch. då blir alla spelare i målvaktens lag jättearga och börjar slåss med motståndarlaget. dom slåss ganska mycket om allt möjligt faktiskt. och frågar varandra vad dom kör för bil. obegriplig sport.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0