saturday wait

dagen har ägnats åt att överleva.
imorse vaknade jag och mådde som en prinsessa. det berodde förmodligen på att jag fortfarande var full, för framåt tolvtiden och resten av dagen har jag mått så dåligt att jag i perioder funderat på att hoppa ut från fönstret. men enligt mitt kontoutdrag hade vi sjukt kul iaf, visakortet gick varmt och jag och s verkar ha shottat upp åtskilliga hundralappar. och appropå visakortet så söp jag även bort det. det upptäckte jag nu ikväll när jag äntligen kunde stå upprätt utan att dö och skulle ta mig en promme till ica för att köpa sallad. så nu är det spärrat och ingen hade hunnit använda det thank god.
nu blire mello och ostkrokar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0