monday you can fall apart

igår var jag frivilligt vaken till klockan ett. sen var jag ofrivilligt vaken till två. imorse var jag tröttast. men det var bara att bitchslappa mig själv lite eftersom jag hade obligatoriskt barn-hlr mellan 8.30-12 med aggis. aggis the crazy cat woman. hon var dock på bra humör och sjöng staying alive medan vi gjorde bröstkompressioner. fast såklart twistade hon till det med ett muntligt förhör på slutet av lektionen, men annat hade man ju inte väntat sig av henne heller.

nu är väskan iaf packad och om en stund ska jag bege mig till bussen och försöka komma på planet ner till stockholm så jag får pussa på världens finaste tjej! (och umgås med mami och syster också såklart, men dom får acceptera att vara på andra plats nu för tiden)






sofie tyckte jag borde nämna att jag bytt bloggdesign också.
jag har bytt bloggdesign.


hörs. hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0