.

kan vara så att jag upplevt längsta dagen i mitt liv idag. mina grannar en trappa ner hade fest i princip hela natten, vilket resulterade i vissa svårigheter med att sova. och att vara utan sömn och sedan ge sig på en heldag i skolan är inte så kul. även om sista föreläsningen idag på tre timmar kan ha varit den bästa någonsin, så kunde jag inte låta bli att längta hem efter sängen. och när jag kom hem dog min mage och nu ligger jag här i fosterställning och tycker synd om mig själv.

nämnas kan väl även att jag och sandra snickrade ihop i nästan hela projkektplanen idag också när vi hade hål på 1½ timme. sjukt effektiva klubben kan ni kalla oss.

ägnar kvällen åt att tvätta och packa, och så fort det är klart ska jag ställa mig i duschen och sen sooova. eller jag ska busa också eftersom det inte finns en gnutta ork i mig att ta mig till iksu och lägga mig i grillen.. och då mina kära läsare, då är det illa.

ser inte fram emot 5½ timmars bussresa imorgon, men att komma hem ska bli fett med nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0