.

kursen från helvetet inledd - check
projektplan påbörjad - check
projektplan under kontroll - check

jag och sandra hade fyra galet effektiva timmar på mb idag. bakgrunden/introduktionen är nästan klar och vi har gjort en grym tidsplan. och fika hann vi också med. det skulle jag dock ha skippat eftersom min mage dog lite efter kolhydratschocken. blev inte bättre av att jag tryckte i mig pasta till middag heller. svullen är en underdrift.

imorgon ska jag vara en duktig student mellan 8.30-16 och sen tänkte jag ta mig en veckas umeåuppehåll. ganska nöjd.

nu ska jag sova middag eftersom jag har nattlig uvi som fuckar upp min sömn och sen ska jag äta chips eftersom magen redan är trasig.

Kommentarer
Postat av: sofie.

oh för fan. vi har spenderat sju (!) timmar med att läsa jävla artiklar och göra en tidsplan.. det är sååå svårt!

2011-03-30 @ 19:43:40
Postat av: b

sofie: vi måste ju läsa alla våran 20 artiklar sen också, vi skippar dock det nu inledningsvis och koncentrerar oss på att bli klar med projektplanen bara.

2011-03-30 @ 19:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0