.

tenta - check.
sen hur det gick tycker jag vi pratar mindre om. på en fråga hade jag suttit och skrivit en lååång utläggning om att patientens diagnos var deprission, och på nästa fråga stod det att han dött. säger en del tycker jag.

sedvanlig tentalunch och sen en långprommis i det underbara vårvädret och nu är jag hemma sen någon timme tillbaka. var tänkt att jag skulle ta mig en två timmars powernap nu och ta igen lite förlorad sömn eftersom grannarna under mig hade fest till åtminstone två inatt, men som vanligt är det omöjligt att vara trött och sova nu när jag äntligen får.

så jag ska vila mig i form en stund till sen ska jag på ica en sväng och se om dom har något onyttigt jag kan trycka i mig till middag, och ikväll tror jag att jag ska bege mig till geo och kolla på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0