.

idag är en sådan dag som jag försökt trycka in 22,5hp i huvudet på kortast möjliga tid. har väl gått sådär kan jag erkänna, men hade trevligt sällis i form av frugan några timmar under eftermiddagen vilket lättade upp stämningen avsevärt. har spenderat kvällen med att vila mig i form inför morgondagen, det jag inte kan nu kommer jag ändå inte fastna, så jag har kollat på tv och kolhydratsladdat som inför vilket vasalopp som helst. så imorgon kl nio och någon timme framåt skriver jag tenta, och sen ska vi äta sedvanlig tentalunch på stan och boka biobiljetter till måndag då vi tänkte gå och se hur många lingon finns det i världen. annars är planerna för helgen att ta igen lite förlorad sömn, städa och kanske byta gardiner om andan faller på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0