.

jag undrar hur rättpsyk på kronobergshäktet tänkte när dom skickar ut vi-behöver-dig-kom-och-jobba-som-sjuksyrra-du-får-flyttbidrag-och-vi-ordnar-det-mesta-för-vi-är-världens-bästa-kommun till mig? äter inte de intagna där sånna som mig till frukost? nåja. jag vet inte ens vart kronoberg ligger så dit ska jag inte.

idag är det pluggdag på hög nivå. ambitionen var åtminstone det, sen har det väl gått sådär att upprätthålla nivån. det är ju sååå mycket om såååå mycket så man är ju rädd för subaraknoidalblödning och jag vill kräkas på allt som har med sjukdomar att göra. och appropå sjukdomar har jag kännt mig lite wierd hela eftermiddagen, kallsvettig och lätt illamående. jag hoppas det bara är något på skoj för imorgon har jag obligatoriskt grejs i skolan plus att frun fyller ju år och då kan jag inte hålla på å vara sjukis.

atm håller jag på å tvättar och snart ska jag även inta tacos till middag. och plugga järnet nån timme till så jag kan ha tvmys och sova tidigt sen. är så trött hela tiden så jag håller på å bryta ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0