.

im back. om jag bara inte hade en mobil från tidigt 1800-tal så skulle jag kunna blogga från mobilen, och där med bjuda er på tretton oviktiga blogginlägg om dagen. men nu är det inte så och därför blir det vad-har-hänt-under-en-hel-vecka-i-benices-liv-blogg nu.

ja. i måndags flög jag till stockholm och var där till fredag. gick lite på stan, myste med världens bästa mellie och fick lite familjekvalletid. i fredags åkte jag tåg till hudik med mamma och sen spenderade jag helgen med min prinsessa. världens bästa sovsällis. träffat mormor hann jag också med. hon var upprörd. bland annat på rikard olsson, norrmän och svenska vallateamet. igår åkte jag buss i 5½ timme och nu är jag i umeå.
ungefär det som hänt i stora drag.

idag har jag och lotta varit mer eller mindre effektiva på mb eftersom vi har tenta på lördag. vi är väldigt noga med att betona att det inte är omtenta, utan att vi faktiskt inte skrivit den än, även om det är ett omtentatillfälle vi ska skriva den på.

nu ska jag sova mig i form så jag orkar med tvkvällen, råkade som vanligt vara vaken liiite för länge igår kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0