thursday doesn't even start

oh my god vad jag är less på tentabubblan just nu. och less på att inte kunna svälja och ha ont i örat. överväger starkt att skicka mjältbrand till tanten som satt bredvid mig på flyget och hostade. inte okej.

har tyvärr inte så där jättemycket lajbans att dela med mig av. jag har pluggat hela jävla dagen med konstant huvudvärk, handlat och tvättat håret eftersom jag inte gjort det sen i.. söndags. fräsch tjej! hann vara nyduschad och ren i ungefär en kvart innan jag hällde ut läsk över hela halsen och ner mellan brösten. nu är jag mysigt kladdig och väntar bara att det ska komma ett gäng myror och kalasa på mig.

så nu ska jag återgå till pluggandet så jag slipper göra omtenta. vore så sjukt ovärt kan jag tycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0