sunday always comes too late

galet omotiverad dag. jag har inte gjort en enda vettig sak och på sätt och vis är väl det ganska skönt, om än lite ångestframkallande. upptäckte just att jag är näst intill pank, eller jag var nästan pank tills jag köpte både silverschampo och hårförningscreme, så nu är jag pank. tur att det kommer nya pengar på fredag och tur att jag har havegrynsgröt i skafferiet!  imorgon börjar en ny kurs, kanske inte alltför spännande men man får väl tacka för att vi börjar halv elva och för att vi har hemtenta. man får nöja sig med det lilla ibland. resten av kvällen kommer spenderas framför wallander med en påse naturgodis.
hörs. hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0