saturday wait part 2

det råkade bli en artonminutare. och svärord vad skönt det var att värmas upp ända in till benmärgen. och trevligt att inte möta ett likblekt ansikte varje gång jag tittar mig i spegeln. efter solningen tog jag en prommis till sjukan eftersom appo på ålidhood inte har öppet på helgen. så nu slipper jag motionera mer den här månaden! iofs väldigt trevligt väder idag förutom att ansiktet höll på att lossna av kylan, men i övrigt så var nog promenaden mest skön och inte alls så jobbig. nu ska jag duscha bort den äckliga solarielukten och sen ska jag äta ungspizza och leva mitt liv från sängen resten av kvällen framför mello och kanske en film eller två.

hörs. hej.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hurtigt frun!

2011-02-19 @ 16:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0