monday you can fall apart

ovärt att komma hem och det är iiiiiskallt. 18 grader! men det var inte hyresvärden som dragit in på värme utan jag som vridit elementet på noll istället för på högsta imorse när jag gick till skolan. tur att ligga under täcket är en av mina favoritsysselsättningar!

förutom att frysa livmodern av mig har jag gjort chili con carne med betoning på chili. blev typ håll käften-starkt. men gott. och tre matlådor fick jag. mycket bra att bara kunna slänga in i mikron när man kommer hem eftersom jag har skola hela veckan. bläh. fast om alla föreläsningar är lika ovärda som idag så tänker jag nog strejka lite och ligga hemma i sängen istället. eller skriva på den palliativa uppgiften som jag snart haft två månader på mig att göra men som jag har vissa svårigheter att komma igång med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0