monday you can fall apart

dagen började med total förvirring från min sida då klockan ringde åtta. vaknade, stängde av larmet, låg och tänkte en stund på när jag började skolan, kom fram till att det var klockan tio och funderade över varför jag skulle upp så tidigt som åtta och ställde fram klockan en timme och sov vidare. vaknade än en gång klockan nio och insåg att jag faktiskt skulle ha klivit upp åtta. jag har ju aldrig varit någon talang på att räkna, så att försöka ge mig på avancerade ekvationer halvsovandes är väl kanske inget att rekomendera.

när jag väl kom iväg hemifrån spenderade jag några timmar på vv och sen for jag ner på stan för att byta bhn och köpa hårfärg. och nu är håret färgat så nu är jag åtminstone inte vit/blåhårig, men istället mörkblond going redhead. ska ta tag i livet och fixa det riktigt ljust om någon månad, nu är jag mest nöjd med att ha samma färg på hela håret.

imorgon ska vi grupparbeta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0