friday im in love

värt att dom visar veckans brott när jag ska sova. nåja, lite extra vakentid såhär på helgen gör väl inte så mycket. kvällen har varit en mycket bra kväll. vi har ätit så mycket att jag räknar med att behöva äta igen tidigast på onsdag. (påminn mig gärna om det imorgon när jag upprepar samma procedur igen i matintag) vi började eftermiddagen på villan där vi intog lagoma mängder vin. sedan gick vi hem till lottis för att avnjuta kvällens trerätters:
förrätt: toast skagen made by benice her self
varmrätt: fläskfille, klyftpotatis, sallad, bea, tzatsiki och vitlöksbröd
efterrätt: apelsinchokladmousse made by lotta med hjälp av per morberg
sedan åt vi lite morötter, gurka, blomkål och dipp också. jag rullade hem.

och det bästaste av allt på hela kvällen (..och dagen, månaden, året?) var att mini bestämde sig för att komma ut, så nu kan jag hädanefter titulera mig moster.
hörs. hej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0