friday im in love

freeeedag. och en ledig fredag till och med! började dagen med att vakna utvilad HALV ÅTTA. inte så okej, så jag tvingade mig själv att ligga kvar i sängen halvsovandes till tio. sen åkte jag ner på stan och hängde en sväng med sofie, fick med mig två fiiina bh:ar som jag hoppas passar (orka prova på affären!) och tre par hipsters. lämpligt när jag hade både presentkort, värdecheck och 20% på hela köpet. jo jag tackar.

nu tvättar jag och imorgon ska jag tvätta ännu mera. hur kan det bli så sjukt mycket tvätt när jag aldrig har något att ha på mig? nåja, jag ska väl ändå ha något att roa mig med när hela laget övergett mig för hundar, byamiddagar, skotrar, virkning och andra saker som uppenbarligen är mycket roligare än att umgås med mig ;) bastards!

sola ska jag också. och göra ett till försök med silverschampot. och skriva den palliativajävlaskituppgiften.

Kommentarer
Postat av: Reidarirene

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2011-05-10 @ 08:25:48
URL: http://reidarirene.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0