friday im in love

så var äntligen tentan gjord.. och nu ska jag leva i ovisshet i tre veckor innan jag får veta om jag måste ta upp den jävla psykboken och göra ett nytt försök eller inte. med tanke på att tre av frågorna handlade om sånt jag inte ens läst nåt om har jag inga större förväntningar på resultatet, men eftersom att jag förmodligen slog rekord i ordbajsande så kan det kanske ha gått vägen ändå. nåja, det lär ju märkas.

sedvanlig tentalunch efteråt och sedan tog jag en uppfriskande (läs: höll på att frysa livmodern av mig) promenad hem och sen har jag städat. sjukt rent och fint blev det. bara byta gardiner och lakan kvar, men sånna världsliga saker kan man skjuta upp tills andan faller på.

nu ska jag fila ner mina naglar till en något mer normal längd, när det börjar bli svårt att skriva på tangentbordet vet man att dom är föör långa. och beställa lite kläder från h&m. sen ska jag kolla på skräckfilm hos sofie&jon och sen ska jag sova med lampan på.

hörs. hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0