.

för ungefär två veckor sedan köpte jag en ny deo. luktar jättegott och har funkat kanon. dock har det svidit lite vissa mornar när jag haft på den, men inget jag tänkt så mycket på eftersom det gått över. imorse gjorde det ont som faaan och stramade som om jag gjort en ansiktslyftning under armarna, så jag tog mig en titt.. vilket gav mig en smärre chock eftersom jag upptäckte att jag har blödande självsprickor på ett område på typ 10x10cm under varje arm. konstigt att det gjort ont liksom. not! jävla skitdeo. hur fasiken ska jag få det att läka? det är liksom så illa att om jag rör på armarna för mycket så spricker det upp ännu mer. det är plågsamt att ha kläder på sig.

ja grattis till mig då.

för övrigt har jag en ganska boring lördag.. har städat och håller på å tvättar och snart ska jag handla och göra kycklingsallad till middag och resten av kvällen tänkte jag spendera framför tvn. lång mening.

hörs. hej.

Kommentarer
Postat av: Lotta

åh vad kul att jag hade typ 5 olästa inlägg :D

Jag ska hälsa honom det. Fast nu är han helt utslagen och mysig efter en heldag ute. Ha en fin kväll, puss!

2011-02-26 @ 16:42:29
Postat av: Therese W

Men fifan så hade jag en gång också. Gjorde så jävla ont och så fort man blev lite varm eller svettig så sved det nå så grönjävulskt så man avled en sekund eller två. Inte kunde man använda nån deo heller utan bara salvor vilket resulterade i förstörda tröjor från allt fett. Inte så coolt!

2011-02-26 @ 17:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0