.

använd inte silverschampo. vaknade imorse med blått hår! eller där jag haft slingor var det blått, och rötterna som jag ville ha ljusare var samma gamla äckliga gulfärg som vanligt. men efter en timmes skrubbande i duschen var det bara liite blått och jag kunde visa mig på skolan för att basgruppa. imorgon är jag ledig så då ska jag köpa avfärgning och hårfärg och försöka få till ett helblont hår i någon fin nyans. wish me luck.

sen jag kom hem har jag klippt av mig mina monsternaglar så nu ser det ut som jag också har korvfingrar (internskämt). till middag blir det makkisar tror jag och sen ska jag läsa klart den dära boken som jag aldrig blir klar med nivet.

hörs. hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0