.

men värt när datorn hakar upp sig och jag klickar överallt i ren frustration och det slutar med att jag tagit bort senaste blogginlägget helt ofrivilligt. nåja, jag hade förvisso inte skrivit så mycket spännande ändå. klagade lite över grannar som spelar fotboll i korren och ville att ni skulle tycka lite synd om mig för att jag är hållkäften-trött från tre på eftermiddagen till tio på kvällen och sedan blir kalaspigg igen.

håll käften-relaterade saker har gått och blivit ett favorituttryck sedan ett avsnitt av h8hm för sådär en månad eller två tillbaka. men man vill ju inte sno ett uttryck rakt av, nej man får ju lov att hålla lite på det tills folk glömt vad det kommer ifrån så man kan låtsas att man kommit på det själv. naturarhjärnan!

för övrigt önskar jag mig +10 och vår. 
även en fungerande hjärna vore kul att ha, kan ju inte annat än att hata mig själv lite när jag sitter och väntar och väntar och väntar på att veckans brott ska börja, och inser först en kvart efter programstart att jag har fel kanal på. grattis till mig. preenter och tårta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0