.

idag vaknade jag med en blåsa på tungan. förmodligen har jag tuggat på mig själv inatt. ont som fan i vilket fall som helst. inte så skönt att äta och sånna saker med andra ord. att äta superdupertusengraderhet fiskgratäng gjorde inte saken bättre. nu gör det ont. sen domnar mina händer och armar bort hela tiden också. fast det har ju inte så mycket med varken min trasiga tunga eller het fiskgratäng att göra. men jag tänkte att ni kunde få veta det också, som en onsdagspresent. nu ska jag ut och sporta.

Kommentarer
Postat av: sofie.

räknas popcorn på geggan som att sporta? :)

2011-02-09 @ 21:31:21
Postat av: b

såklart! jag gick ju hela vägen dit :)

2011-02-09 @ 21:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0