.

förlåt umeå. men det är mitt fel att det kräksnöar ute. jag sa nämligen till mamma igårkväll att hon skulle skicka hit mina löpardojjor eftersom det tinat så pass mycket så man skulle kunna springa nu utan att bryta lårbenshalsen. plus att jag tog fram min tunnare vinterjacka från förra året för att slippa svettas ihjäl i min peak. så mycket för dom vårkänslorna liksom.. cräp.

förutom att hatat snön och torkat varklumpar ur ögat har jag umgåtts med familjen idag. vi hade utflykt till ÖB där jag fick med mig tvål, shampo och rakhyvlar så jag klarar mig fram till sommarn. nästan iaf. sen gjorde vi ett besök på expo där jag hade kunnat ruinera mig på tavlor. men det gjorde jag inte. köpte bara en liiten där det står "Igår smidde jag tusen planer, imorse gjorde jag precis som vanligt .." och en rosa toaborste.

sen familjehandlade vi på maxi och systemet eftersom vi ska ha trerätters imorgon. men först ska vi dricka vin på epp. (hej mamma! epp betyder efter plugg pub och ligger i villan på sjukhusområdet duvet)

nu ska jag försöka hålla mig vaken och läsa en tråkig bok innan jag ska umgås med mina favoritkillar, ben&jerry.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0