.

nog för att jag inte vaknade upp med ögoninflammtion, men en infekterad tårkanal har jag allt lyckats dra på mig. i förmiddags kunde jag trycka ut var, och hela nedre ögonlocket (heter det så?) var rött och svullet. nu är det bara lite svullet. ont as hell men huvudsaken det inte syns så värst mycket.

imorgon börjar jag 10.30. lagom tid kan tyckas. efter skolan ska jag på stan och kika på en kavaj/jacka som jag inte har råd med. alldeles för mycket månad kvar på pengarna.. men lucky me så har jag presentkort.

sjukt ont i ryggen har jag också. eller kanske inte sjukt ont. men sådär så det stör åtminstone. så nu ska jag skölja ned några alvedon med fanta (nej min sockerdetox går inte sådär jättebra) innan det är dags att sova.

hörs. hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0