.


Trött tjej.
Ingen vidare sömn natten som var, och sen statistikövningar
och världens tråkigaste föreläsning med följande oväntade
inlämningsuppgift tar död på vem som helst.
Jag och Sandra stannade kvar efter skolan och gjorde den
på en gång, tog sådär strax över en timme, men
skönt å ha den gjord så jag kan fokusera på vård1an nu.

Kom hem och däckade på sängen, sen ringde mamma och
väckte mig från koman och vi surrade i nästan 40 minuter om
allt från boobs, läkare och bikinis till brandsäker takisolering.
Sen blev det en sväng på ica och tre korv med bröd senare
så känner jag hopp om livet igen.
Tror jag ska kolla på eurovision semifinalen och trycka lite chips
ikväll. Imorgon blir det plugg, plugg och plugg.
Och städning av badrummet.

Spännande liv jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0