Tuesday, Wednesday break my heart


Damn vilken ångesteftermiddag.
Somnade framför tvn igår kväll och vaknade 8.15 imorse och var pigg. Hell no att jag kliver upp så tidigt på en ledig dag tänkte jag och sov till tolv. En mer rimlig tid att rulla ur sängen kan man tycka.
Gjorde ett nytt tappert försök med mitt nya smink efter ett groteskt misslyckande igår, och tänka sig, idag gick det hur fint som helst och frågan är hur jag kunnat leva utan I.d. hittills? Never more foundation och kakigt puder.
Hela eftermiddagen har gått åt till att fb:a och räknat igenom en läkemedelstenta inför den riktiga tentan på lördag. Dont looking forward to it. Skulle vara väldigt skönt å ha den där jävla matten klar.
Och så var det ångesten då. Helt omotiverat kom den och den verkar inte vilja ge med sig heller.
Så jag säger som Lotta, man skulle haft ett vardagsrum. Delad ångest är dubbel glädje.
Nu ska jag tvätta det jag inte hann med i söndags och göra ett besök på Ica. Och sen mer plugg innan jag är värd en tvkväll. Man blir väldigt fort värd en sån när pluggandet innebär matte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0