Thursday dosent even start..


Idag är det en ledig dag i mitt liv. Städning och lite plugg på en semenarieuppgift har stått på schemat.
Städat har jag. Allt utom att dammsuga eftersom dammsugaren i korren både saknar en hel slang och dammsugarpåse. Jag tror fan jag ska köpa mig en egen. En liten söt för typ 400 spänn på Maxi eller vart dom nu kan sälja sånna. Sopa damm är så sjukt oeffektivt. Man flyttar runt på det mest och det blir inte alls särskillt mycket renare. Har även lite disk att ta tag i, men väntar på att motivationen ska infinna sig.
Plugget har inte riktigt blivit av.. Och ingen är förvånad. Fast det ska inte vara klart förän 5e feb, så jag känner ingen direkt stress över det. Men å andra sidan hade jag inte känt mig stressad om det så var i morgon det skulle vara klart. Inte riktigt min grej det där med stress..

Har även fått preliminärt schema över påsk, och som det ser ut nu kan jag vara hemma i typ två veckor. Me like. Blir väldigt mycket hemmatid framöver, först praktik fyra veckor, tillbaka till Umeå 1½ vecka och sen blir det hemfärd igen. Jo jag tackar. Snipp snapp så är det sommarlov.

Kanske skulle ta tag i disken ändå. Och damma lite. Så kan jag med gott samvete inta ryggläge i sällskap av fjorton riskakor och ett glas proviva sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0