Sunday always comes too late


Jag vill hylla Resorb idag. Den bästa uppfinningen i världen näst efter foundation.
Drack dubbel dos inatt när jag kom hem, och mådde som en prinsessa idag när jag vaknade. Kändes inte att jag hällt i mig en endaste droppe alkohol igår, och det kan man ju säga att jag hade. Fyra glas vin och shotsrejs på det. Kanske börja inse att en lugn hemmakväll hos Sofie och Jon sällan innebär så mycket lugn. Vi hamnade på krogen efter tolv nångång, och då hade redan två av hemmamysdeltagarna lämnat WO och begett sig till sängen istället.
Nä, bra kväll. Även om jag var klätt som ett litet mysmongo. Men å andra sidan var stället fullt av lakaninlindade läkarstudenter, så jag tror inte att någon brydde sig nämnvärt om att jag studsade runt i enbart tröja och leggins som såg ut som långkalsonger. Jag bjuder på't.
Nu ska jag göra klart min seminariumuppgift. Eftersom det tydligen är Wallander ikväll, vad fan hände med Johan Falk-marathonet?

Lite idolbilder bjuds det även på eftersom det är söndag.

Ja jag håller armen så för att visa min nya livskamrat,
Jet Set san remo. Det dyraste jag ägt på länge, vilket jag mer än
gärna berättar för allt och alla. 1498 kronor


Mysmongot her self. Grått och vitt med en touch av rosa strumpor
men hundar och katter på. Hetaste utgångsoutfiten på länge


Ett blåögt monster


Det får räcka så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0