Monday you can fall apart


Nu är den min. Ett stycke feeet JetSet klocka.
Femton stycken hundralappar ville dom ha för den. Plus försäkring.
Tur att det var rea och jag även hade presentkort, annars hade det blivit nudlar resten av månaden.
Tog även tag i livet och köpte mig I.d. smink. Tusen kronor adjö. Ska jag bara få kläm på hur man gör med alla borstar och duttande och knackande i lock så ska det nog ordna upp sig.
Även lite doftljus och två par byxor fick följa med hem. Sånt man inte kan få för mycket av helt enkelt.

Nu ska jag öva på sminkning och sen ska jag bege mig till skolan igen och titta på när nollorna leker lekar.
Imorgon är jag som tur är ledig igen. Jag diggar systemet varannandagskola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0