Fuck this


Är det någon som sett min motivation?
Jag träffade på den i badrummet i förmiddags, men sen dess har den varit försvunnen.

Jag är less på hjärtsjukdomar nu. Okej om det bara fanns en enda, och att det var en behandlingsmetod, och att det var en medicin man tog mot den. Men icke, hundra tusen sjukdomar och hundrasjuttiotusen olika behandlingsmetoder och hundranittiotusen diverse läkemedel.
Är det verkligen meningen att man ska komma ihåg och kunna allt utantill?
Jag tycker våran lärare kan skicka ut ett mail om att det hela är ett skämt nu och att vi inte alls ska ha nån tenta.

Dessutom ska jag plugga till, och göra ett S-HLR test ikväll också för att få genomgå utbildning i det imorgon.
Passar ju jättebra, jag som inte alls har något bättre för mig liksom. Finns ju all tid i världen för extrainsatta moment i kursen. Jadå, kan jag inte få skriva en till inlämningsuppgift också, snälla?

Jag är inte bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0