...


Jag hade glömt att magmedicinen har en ganska otrevlig biverkning.. Mardrömmar.
Hela jävla natten drömde jag massa tok, vaknade nog 5-6 gånger och var helt kallsvettig. Inte okej.

Annars har jag inte mycket att tillägga tyvärr. Dagen började med att jag fick se mig besegrad av all jävla snö och blåst på sådär 1000 m/s och åkte buss till skolan. 17 kronor för 2 minuters bussåkande har nog aldrig känts så välinvesterade faktiskt. Sen hade vi två föreläsningar, en totalt onödig men med världens sötaste lilla tant och sedan en väldigt intressant men med en inte så söt tant. Sjukhuset kan ju se fram emot att få typ halva våran klass på besök efter symtom på coloncancer, diverkulit och andra mindre uppskattade sjukdomar i magtarmkanalen. Man kan tydligen gå runt med coloncancer utan några som helst symtom aslänge, och sen dör man. Man kanske skulle ta och bli receptionist ändå och vara lyckligt ovetande om alla läskiga sjukdomar?

Efter skolan följde jag med familjen Eriksson/Carlsson på Ica Maxi. Som en mysig liten familjeutflykt.. Och fick ju dessutom skjuss nästan ända hem också så jag behövde bara kriga i snön sådär 200 meter. Även om det snarare kändes som 2 kilometer i det här jävla vädret. Till middag blev det kycklingsallad, gött mos. Tror att portionen dock hade räckt till sådär 3 personer, men det var bara trycka i sig. Jag räknar med att vara hungrig igen framåt 2039.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0