...


Så har ännu en dag gått utan att man gjort något vettigt.
Eller ja, jag har suttit och lyssnat uppmärksamt på en föreläsning om Urologi, handlat 100 tamponger på appo och köpt mat på ica, ätit friskgratäng, pluggat, somnat med boken i knät och kollat på tv.
Så lite vettig dag kanske. Pyttelite åtmonstone.

Imorgon är det sovis till klockan ett och sedan KTC hela eftermiddagen. Infusioner typ.
Sen pluuuugg hela kvällen, förutom tvpaus då, och på fredag har jag en föreläsning och sen ska vi på EPP och försöka få några glas vin att lösa alla världsproblem. Och lördag tenta x2 och sen fest.

Nu är frågan om jag ska skriva en sammanfattning av kemin eller om jag ska sova.
Tåls att tänkas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0