...


Jag har tråkigt. Så sjukt jävla äckeltråkigt.
Jag har tagit bort julsaker. Bytt gardiner. Dammat. Skurat tvättstället. Kopplat in min nya dvd-spelare. Kikat ut eventuella födelsedagspresenter åt Bea och Bj som tänker fylla år snart. Kollat på Robinson. Kollat på 2½ män. Och nu Beck. Rastlös är bara förnamnet.
Om 30 minuter är det den 17e januari, och alltså tre månader kvar tills jag blir 22. Därför har jag sett över lite vad jag kan tänkas önska mig då, och på min lista ligger den här topp ett..
http://www.blocket.se/stockholm/Oerhort_fin_lagenhet_i_absolut_toppskick_25477854.htm?ca=5&w=111
Jag vill även ha alla månadshyror betalda, åtminstone tills jag gift mig rik.

Tack på förhand som man brukar säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0