...


Sådärja, life has return! Åtminstone för en liten stund.
Tentavecka genomliden, tenta gjord, tentalunch avnjuten och nu är det heeeelg.
Imorgon ska jag ha en fet sovmorgon, och på kvällen ska jag i sällskap med familjen
Eriksson/Carlsson på middag och fest. Looking forward to it!
Och på lördag ska jag vara bakis. Och söndag tvätta.
Bra helg !

Övrigt vill jag meddela att jag fått praktik hemma i fina Hudik v. 7-10 på kirurgen 1.
Så om någon av er har planer på att bli sjuka där hemma kan ni väl se till att hamna där så ska jag vara givmild med morfinet.

Annars inte mycket att tillägga. Köpte mig en fiiin Adidas axelremsväska idag och två tröjor, eller klänningar. Eller tröjklänningar eller vad ungdomarna nu brukar kalla det. :)
Nu cola och sen minst tolv timmars sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0