...


VFU-uppgift, VG - Check
Semenarium - Check
Plugg - Verkligen inte check

Planen var att ha seminarium på förmiddagen och plugga på mb på eftermiddagen, men det tog liite längre tid än beräknat på semi, så vi blev utan plugg idag. Skulle kunna ta tag i det nu, men jag har just packat ur väskan, bytt duschdraperi och badrumsmatta till finaste rosa dödskallarna och nu väntar jag på motivationen för att orka byta gardiner. Måste även hinna powernappa lite och äta middag. Sen kan jag plugga. Innan Lets Dance.
Imorgon är det dock pluggdag som gäller. Jag och Lotta spenderar dagen hos Sofie och Jon, först plugg, sen middag och mys. Reunion på hög nivå.

Inte mycket att klaga på i övrigt. -24 när jag gick till skolan imorse och en nagel har gått av och är så kort så det gör brutalt ont. Och sjuklig jävla träningsvärk i benen. Men förutom det är allt bra.

Nu ska jag och H&M-katalogen umgås en stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0