...


Ni är förstås jättenyfikna på hur det gick med min mirakelansiktskräm.
Och jodå, jag kan glädjande berätta att bara efter en användning så försvann två av mina utslag.
Så nu är det bara fyra stycken kvar att kriga med.
Dock funkar krämen inte som underlag till sminket. Det blev fläckigt och torrt som satan, så det var bara börja om och ha på ett tjockt lager av mammas extra feta hudlotion istället. Men som nattkräm får den mycket väl godkänt.

I övrigt har jag inte mycket spännande att förtjälja.
Jag insåg just att tentan är på torsdag nästa vecka och inte fredag som jag på något vis fått för mig. Men i vanlig benice-anda så blev jag inte särskilt stressad över det utan kom fram till att jag har ju hela sex dar på mig att plugga till den. Nemas problemas alltså. Eh.

Imorgon åker jag hem till mitt ensamma och alldeles för lilla rum i Yumeyåå.
Hur jag ska få igen min resväska är ett mysterium, och hur jag ska få upp 30kgs klumpen för tre trappor är ett ännu större mysterium. Min bffiga sjukgymnast kan alltså räkna med ett besök från en trasig tjej i nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0