2010 var det ja


Aldrig förr har det väl känts så skönt att vakna upp alldeles för sig själv.
Gott nytt 2010 då eller vad man säger.

Idag hänger jag hos bror. Vi har kollat på Svampbob och How I met you mother, tryckt fyra El Nacho på Donken och snart ska vi äta pizza. Sen ska vi ligga på soffan hela kvällen med en varsin chipspåse på magen.
Våra nyårslöften är att börja träna.

Notes to 2010:
Juldagen - Joina förfest, åk sedan hem. Lägg ffs inte 200 spänn på inträde till Stadt.
Nyår - Stanna hemma förutsatt att du inte är bjuden på en extremt strukturerad fest.

Gårdagen då. Förfest - trevlig. Fest - mindre trevlig. Tolvslaget - snöigt. Resten av kvällen - följde med bror på en död fest i Njutånger. Hem - Sov.

Men man ska inte klaga. Jag kunde ha varit bakis idag, och det är jag inte. Dock är mitt hår jävligt tovigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0