Sunday always comes too late


Vakna halv tio, sätta sig och äta framdukad frulle, duscha och sen en lååång promenad i solen med mamma, det är inte helt fel ska jag säga. Vi har även ätit tårta och gett varandra alla <3ans dag presenter. Mamma fick en kopp med en fin text i och jag fick jättesöta örhängen och en liten nalle.
Till middag blir det favoritmaten top 3, pasta med crabstickssås. Och chips och dipp framför tvn ikväll. Är ju trots allt både Wallander och Haunted Houses. Imorgon ska jag börja praktika också, så jävla opepp.
Dessutom sjukt svårt å få ihop något schema också, svårt å göra sånt själv. Speciellt när man inte vet hur petiga dom är med att man ska jobba 35 tim/veckan. På lungan jobbade jag typ 27-30. Mer lagomt kan man tycka.
Nu ska jag tvinga mamma att spela spel med mig. Igår kväll hade vi Alfapet och Kalaha-rally efter århundradets kassaste mello ever. INGEN JÄVLA RAPP I MELLO! Var Christer Björkman full när han valde vilka som skulle få vara med eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0