Sunday always comes too late


Ångestsöndag som inte har inneburit så mycket ångest alls.
Imorgon är jag ledig i brist på arbetande handledare, så ikväll ska jag våldgästa O och imorgon ska jag leka med Frida. Sedan väntar en fyra dagars jobbvecka innan det är dags att ta helg igen. Borde sätta igång med den jävla vfu-uppgiften också, men vet inte riktigt när jag ska ha tid eller ork till att göra den. När man är borta tolv timmar om dagen är man ganska trött och less när man kommer hem och någon motivation finns inte alls. Fattar inte varför man ska måsta skriva alla dessa uppgifter, räcker det inte med att jobba 35 timmar i veckan liksom?
Nåja, jag ska hyra mig en polack som får skriva den hade jag tänkt.

Nu ska jag och mamma spela Alfapet innan det är dags för mig att ta tag i livet och duscha och sånna viktiga saker så man vågar visa sig bland allmänheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0