Söndag


God kväll barn.
Fan vad söndagarna går fort. Man hinner inte mer än att rulla ur sängen så är det
kväll och dags för chips och cola framför tvn. Inte mitt fel att jag inte hunnit plugga
tillräckligt mycket när dagarna är så fruktansvärt korta. Men med lite diciplinerat
plugg resterande fyra dagar så ska det nog ordna upp sig. Försöker jag intala mig
själv åtminstone..

Nu är det som sagt dags för filmmys. Ska försöka få in mig själv i duschen också
innan smutsen gror in riktigt ordentligt. Sist jag träffade rinnande vatten och tvål 
var någon gång under tidigt nittiotal. Eller typ i torsdags.
Jag har gått och blivit sån sunkis. Måste ta tag i mig själv snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0